جمع‌آوری ۵۰ میلیارد تومان در جشن نیکوکاری

به گزارشافکارنیوز،سعید ستاری با اشاره به اینکه کمک‌های مردمی حاصل از جشن نیکوکاری تا به امروز ۳۰ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: تاکنون ۳۰ میلیارد تومان در مجموعه پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، ۱۲ میلیارد تومان در آموزش و پرورش و هشت میلیارد تومان در پایگاه‌های مساجد به مناسبت جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها آمار اولیه مربوط به کمک‌های مردمی جشن نیکوکاری جمع‌آوری شده است، عنوان کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در مجموع مدارس آموزش و پرورش، پایگاه‌های شهری و روستایی، پایگاه‌های نماز جمعه و نیز از طریق حساب‌های الکترونیکی اعم از شبکه شتاب و نیز تلفن همراه بوده است و شامل کلیه اقلام نقدی و غیر نقدی است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود در جشن نیکوکاری سال جاری در مجموع ۷۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شود، اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعم از اقلام نقدی و غیرنقدی تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

به گفته ستاری، توزیع مبالغ جمعآوری شده بلافاصله آغاز شده و مدارس از طریق انجمن اولیا و مربیان، مساجد از طریق معتدمین و پایگاههای امداد از طریق مددکاران و بر حسب شناسایی خانوادههای تحت پوشش شناسایی شده اقدام میکنند.