کاهش ۶۰ درصدی سرقت‌های مسلحانه در ایام نوروز

به گزارشافکارنیوز،سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده انتظامی کشور صبح امروز در حاشیه رزمایش اقتدار نوروزی پلیس تهران بزرگ با اعلام این مطلب افزود: این رزمایش با هدف تأمین امنیت مردم در شهر تهران بزرگ برگزار می‌شود.

وی گفت: تصمیم داریم این رزمایش را در ۱۳ استان دیگر هم مانند چیزی که در تهران برگزار شده برگزار کنیم و پس از آن هم در کل کشور آن را بسط دهیم.

سردار رادان همچنین به آغاز به کار پلیس افتخار اشاره کرد و گفت: از امروز ۵۰۰ نفر از مأموران پلیس افتخاری در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور تصریح کرد: این در حالی است که در کنار این ۵۰۰ نفر ۸۰۰ واحد گشت انتظامی، گشت آگاهی و گشت پلیس راه به فعالیت خواهند پرداخت.

وی گفت: متأسفانه بررسی‌های ما نشان می‌دهد بیش از ۳۵ درصد حوادثو واژگونی‌ها مربوط به شتاب و خستگی رانندگان است که می‌طلبد رانندگان صبر و حوصله خود را بیشتر کنند.

سردار رادان با اشاره به این نکته که سال ۹۳ سال سختی برای سارقان خواهد بود گفت: چیزی که مشخص است این است که در کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته در نوروز شاهد کاهش ۶۰ درصدی سرقتهای مسلحانه و خشن هستیم.