سرهنگ حسيني رئيس پليس آگاهي استان قم درباره اين خبر گفت: در پي اطلاع از وقوع سرقت يك مغازه طلافروشي در قم، اكيپي از كارآگاهان بلافاصله به محل سرقت مراجعه و در يك عمليات غافلگيرانه و منسجم، دزدان مسلح را كه پس از زخمي كردن صاحب مغازه طلافروشي قصد فرار داشتند، دستگير كردند.

در تحقیقات انجام شده، یکی از متهمان به سرقت مغازه طلافروشی اعتراف کرد و گفت: مدتی پیش از این، به همراه ۲ نفر از پسرعموهایم در شرکت هرمی گلدکوئست فعالیت داشتیم که منجر به بی‌پولی و بدهی مالی‌مان شد.

وي ادامه داد: در نتيجه با تهيه اسلحه و سرقت يك موتوسیکلت اقدام به سرقت مسلحانه كرديم. روز قبل از سرقت، يكي از پسرعموهايم از اين كار منصرف شد ولي به اتفاق پسرعموي ديگر به يكي از مغازههاي طلافروشي مراجعه كرديم كه با مقاومت صاحب مغازه روبهرو شده و وي را با قمه زخمي كرديم اما هنگام فرار از محل توسط مأموران پليس دستگير شديم. سرهنگ حسيني تصريح كرد: از دزدان مسلح ۳سلاح كمري و تعدادي فشنگ جنگي و يك موتوسیکلت كشف شد. با اقرار متهمان، ديگر همدست آنها شناسايي و دستگير شد كه پس از جمعآوري مدارك و تكميل پرونده، متهمان با صدور قرار قانوني روانه زندان شدند.