برگزاری جلسات شورا در مناطق تهران

به گزارشافکارنیوز،احمد مسجدجامعی با اشاره به اینکه از شهرداران مناطق و استاندار و فرماندار دعوت شده تا در جلسات شورا شرکت کنند، گفت: اجرای برخی برنامه ها نیاز به هماهنگی و همکاری دارد ما نمی توانیم به طور مثال موضوع فاضلاب تهران را حل کنیم بدون آنکه نماینده استانداری به عنوان متولی و هماهنگ کننده این موضوع حضور داشته باشد.

وی از رایزنی شورا با شهردار تهران درخصوص برگزاری جلسات مشترک شورا با شهرداران مناطق خبر داد و گفت: اعضای شورا جلسات مشترکی با شهرداران مناطق خواهند داشت و ما تلاش می کنیم جلسات یکشنبه را در مناطق برگزار کنیم.

مشکل مجوزهای میراثاست / عبور مترو به معنی آسیب رساندن نیست


مسجدجامعی در ادامه در خصوص عبور خط ۶ مترو از چند اثر تاریخی شهر ری با مجوز میراثفرهنگی گفت: مشکل همین مجوز میراثفرهنگی است البته من در خصوص اینکه این بناها در معرض تهدید باشند، چیزی نشنیده ام. در گذشته نیز مترو از کنار برخی از آثار میراثی ثبت شده گذشته است ولی به این آثار و بناها آسیبی نرسانده است.

وی در خصوص آسیبی که عبور خط مترو از کنار ساختمان تئاتر شهر به این بنا وارد کرده است نیز توضیح داد: کمیسیون عمران شورای سوم این موضوع را با دقت بررسی و این موضوع را تایید نکرد . ترک های تئاتر شهر بخاطر گودبرداری بنایی در مجاورت این ساختمان بود نه عبور مترو.