خوشگذرانی با لباس نیروی انتظامی

به گزارشافکارنیوز،شب گذشته ماموران سرکلانتری ششم پلیس پایتخت جهت جمع آوری معتادان به پارک گلشن رفتند و طی اجرای این طرح مشاهده کردند که مرد جوانی با لباس نیروی انتظامی نیز در پارک حضور دارد.

ماموران جهت بررسی از وی جلو رفته و مرد جوان خود را مامور اطلاعات معرفی کرد و گفت: در حال شناسایی عامل اصلی توزیع مواد مخدر در این پارک هستم.

در ادامه ماموران سرکلانتری به دلیل اینکه مرد مظنون کارت شناسایی به همراه نداشت او را به خودروی واحد گشت انتقال داده و به کلانتری۱۶۹ مشریه انتقال دادند.

در کلانتری فرد مظنون که خود را بابک معرفی کرد، اعلام داشت در سفارت انگلیس فعالیت می کند و جزو پرسنل پلیس دیپلماتیک می باشد، همچنین در این خصوص مدارکی نیز به ماموران ارائه کرد.

کارآگاهان کلانتری در بررسی های اولیه متوجه شدند که تمامی صحبت های بابک کذب بوده و او دارای سابقه کیفری نیز در مورد جعل، کلاهبرداری و اخاذی نیز می باشد.

با رو شدن دست این جاعل عنوان، وی مجبور به اعتراف شد و اظهار داشت: با لباس نیروی انتظامی و جعل عنوان کارمند سفارت انگلیس از مردم و دختران و پسران در پارک ها اخاذی می کردم.

سرکلانتر ششم پلیس پایتخت سرهنگ محمد حسن خلیلی درباره این خبر گفت: متهم جهت تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.