کارگران بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش می‌کشند

به گزارشافکارنیوز،سید محمدمهدی پورفاطمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت، در جامعه ما کارگران تلاش‌های زیادی را انجام می‌دهند و مجموعه عظیم کارگران بار سنگین مسئولیت‌ها را بر دوش می‌کشند.

سید محمدمهدی پورفاطمی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد اینکه چه تمهیداتی برای روز کارگر دارید گفت: ما نماینده مردم در مجلس هستیم هر طرحی که از طرف وزارت خانه مطرح شود بررسی می‌کنیم و اگر مشکلی نداشته باشد تصویب می‌شود.

پورفاطمی گفت: در رابطه با کارهای که بتوانیم مشکلات مجمع کارگری را در کمیسیون اجتماعی حل کنیم، اگر دولت لایحه ای بیاورد ما سعی می‌کنیم هر چه سریعتر آن را تصویب و مشکلات را سهل و آسان کنیم تا قسمتی ازمشکلات کارگران عزیز را برطرف کنیم.

وی افزود: این قانون است، دولت هرچه به مجلس ارائه دهد جز مصوبات است مگر اینکه طرحی که ارائه می‌شود مشکل بودجه داشته باشد، باید مسئله منبع مالی طرح مشخص باشد تا شورای نگهبان بتواند طرح را تایید کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: کارگران قشر بسیار زحمت کشی هستند و در جامعه دینی ما تاکید زیادی در مورد کسب و کار شده است.

وی در پایان در مورد تکریم کارگران گفت: در جامعه ما کارگران هستند که تلاشهای زیادی را انجام میدهند و مجموعه عظیم کارگران هستند که بار سنگین مسئولیتها را بر دوش میکشند و بیشتر مشکلات کار شهرها و کلان شهرها را انجام میدهند به نظر من شاید بیش از ۴۰ درصد سختیهای کار را کارگران عزیز و بزرگوار انجام میدهند.