به گزارش افكار به نقل از فارس ،محمدحسن دانشور امروز اظهار داشت: اين باند اعضاي يك خانواده سه نفري توزيع كننده كراك هستند كه توسط پليس آگاهي شهرستان گلپايگان دستگير شدند.
وی افزود: از این باند خانوادگی ۱۶۰ گرم کراک و هروئین کشف و ضبط شده است.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان بیان داشت: اعضای این باند به توزیع وسیع مواد مخدر از نوع کراک و هروئین اقدام می‌کرده‌اند که توسط نیروهای انتظامی گلپایگان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شده‌اند.
وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به خودزنی یک دختر جوان برای جلب توجه نامزدش گفت: دختر دانشجوی ۲۰ ساله‌ای که برای جلب توجه نامزد سابقش با همکاری دوست خود، اقدام به صحنه‌سازی آدم‌ربایی کرده بود، با هوشیاری نیروهای انتظامی در رسیدن به اهدافش ناکام ماند.
دانشور تصریح کرد: این دختر جوان به همراه دوستش طراحی صحنه آدم ربایی را در شهر انجام می‌دهد و زمانی که از سوی نامزد سابقش واکنشی مشاهده نمی‌کند، اقدام به خودزنی و مجروح کردن بدن خود می‌کند.
وی اضافه کرد: با اعلام وقوع این حادثه از طرف نامزد سابق دختر، ماموران نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر و با صحبت‌های ضد و نقیض دختر جوان مواجه شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان اظهار داشت: نیروهای پلیس با مشاهده تناقض‌گویی‌ها و صحنه‌سازی آدم‌ربایی دریافتند که دختر جوان برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌اش به این کار مبادرت کرده آدم‌ربایی در کار نبوده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر دختر جوان تحت مداوا قرار گرفته و پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارجاع شده است.