به گزارشافکارنیوز،مجید اسلوب مسئول بسیج طلاب حوزه ی علمیه ایروانی در واکنش به خبر لغو تجمع " حجاب و عفاف " به نقل از فرمانداری استان تهران به بسیج پرس گفت: این تجمع بر اساس قانون اساسی هیچ گونه منعی ندارد و خبر ادعای فرمانداری تهران که در رسانه ها انتشار یافته کاملا کذب است.

وی با بیان اینکه برخی به دنبال جریان‌سازی برای لغو تجمع " حجاب و عفاف " هستند، افزود: در این خبر آمده است که مسئولان برگزاری این تجمع، در نامه‌ای خواستار لغو تجمع شده‌اند، اما چنین مسئله‌ای صحت ندارد.

مسئول بسیج حوزه علمیه ایروانی تصریح کرد: از فرمانداری استان تهران می‌خواهیم که اگر درخواست کتبی لغو تجمع برای‌شان ارسال شده است، آن را در رسانه‌ها منتشر کنند.

اسلوب خاطرنشان کرد: تجمع اعتراضی " حجاب و عفاف " و با سخنرانی " حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود عالی " استاد حوزه و دانشگاه، به همت کارگروه حجاب و عفاف مدرسه علمیه ایروانی راس ساعت ۱۶ در میدان فاطمی تهران برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است پیش از این خبری مبنی بر لغو این تجمع به درخواست تجمع کنندگان منتشر شد و در همین خصوص فرهادی فرماندار تهران بزرگ افزود: با توجه به وعده مسئولان در خصوص تامین نظر درخواست کنندگان این تجمع، با انصراف کتبی طلاب حوزه علمیه آیت الله ایروانی منتفی شده و برگزار نمی شود.