دستگیری ۴ دختر و پسر به جرم حمل مشروب

به گزارشافکارنیوز،در پی دریافت گزارشات و اخبار مردمی مبنی بر اینکه یکی از تور های فعال در زمینه گردشگری ایران که در شمال پاتخت می باشد اقدام به حمل مشروبات مسافران می کند که پرونده ای در این رابطه تشکیل و به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت اخلاق تهران بزرگ قرار گرفت.

تحقیقات ماموران ادامه یافت تا اینکه کارآگاهان پلیس امنیت اخلاق با بهره گیری از اطلاعات خود متوجه شدند تور مذکور با اجاره یک اتوبوس ولوو قصد دارد تعدادی مسافر دختر و پسر را برای ایران گردی عازم مناطق مرکزی کشور کند.

به همین منظور ماموران در ساعت ۳۰ بامداد ۱۸ اردبیهشت ماه به محل مراجعه و مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس ولوو در کنار خیابان در حال سوار کردن مسافران است که اغلب پسران و دختران جوان با وضعیت نامناسب می باشند.

سپس ماموران بلافاصله اتوبوس را که قصد حرکت داشت متوقف و به بررسی اولیه پرداختند.

در بررسی های اولیه مشخص شد تعداد مسافران ۳۴ نفر بوده که برخی از این مسافران مشروبات الکلی حمل می کردند.

پس از بررسی های بیشتر تعداد دو عدد مشروب الکلی از دختر جوانی به نام لیلا و یک بطری الکلی دیگر از پسری به نام آرمان و از زیر صندلی دو پسر دیگر نیز به نام پیام و فرامرز ۴ عدد بطری مشروب کشف شد.

نامبردگان به همراه لیدر تور و راننده اتوبوس بازداشت و جهت سیر مراحل قانونی به پایگاه پلیس امنیت اخلاقی تهران بزرگ منتقل شدند.

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت اخلاقی تهران بزرگ با تائید این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: پلیس امنیت اخلاقی در برخورد با تور هایی که قوانین اسلامی را رعایت نمی کنند، هیچگونه کوتاهی نخواهد کرد.