از حدود ۲ ماه پيش صفحهاي در فيس بوك با هدف توهين و هتك حرمت به مقام والاي حضرت هادي(ع) شكل گرفت و عدهاي گمراه با تبليغات گسترده، كاربراني را در اين صفحه مشترك كردند.

به گزارش فارس، این افراد با توهین به جایگاه رفیع ولایت و امامت سعی در کم‌رنگ کردن‌ تلألوی انوار الهی اهل بیت داشته و هم چون یزیدیان در خواب غفلت دست شیطان را به بهانه بندگی بوسه زده‌اند ولی غافل از آنند که در جهل مرکب خویش تا ابد گرفتار خواهند آمد.

گروهی از شیعان و ارادتمندان به مقام عظیم‌الشان حضرت هادی‌(ع) و تمامی اهل بیت دست به شناسایی و جمع‌آوری اطلاعات کامل این افراد گمراه زده‌اند و در قالب پایگاهی ‌با عنوان " هتاکین " به آدرس اینترنتی http: / / hattakin. mihanblog. com / این مشخصات جمع‌آوری شده را در معرض دید عموم قرار داده‌اند.

اطلاعات منتشر شده از این گمراهان با هدف خروج هر‌چه سریع‌تر این افراد از صفحه توهین به امام هادی و همچنین پیگیری از طریق مراجع قانونی منتشر شده و تا به نتیجه رسیدن حکم قانونی این افراد اطلاعات این افراد در معرض دید عموم خواهد بود.

در مرحله نخست عکس‌های غیر‌واضح و نام کوچک این افراد منتشر شده‌ تا افرادی که احیاناً نادانسته عضو این صفحه شده‌اند با دیدن عکس و نام کوچک خود اقدام به خروج‌ هر‌چه سریع‌تر ‌از این صفحه کنند در غیر این صورت در مراحل بعدی اطلاعات بیشتری از جمله عکس کامل افراد، آدرس پست الکترونیکی، شماره تلفن، آدرس محل سکونت و مشخصات دانشگاه محل تحصیل آنها منتشر خواهد شد‌.

از اين پس تمامي صفحات فيسبوك و محيطهاي مشابه كه محلي براي توهين به مقدسات و نظام جمهوري اسلامي باشند از ديد تيزبين امت حزبالله دور نخواهد بود و از مراجع قانوني جمهوري اسلامي ايران برخورد قاطع با اين هتاكين انتظار ميرود.