افزایش اعتبارت آسیبهای اجتماعی

به گزارشافکارنیوز،محمد نصر در مورد بودجه مربوط به آسیبهای اجتماعی سازمان بهزیستی اظهار داشت: هنوز بودجه و اعتبارات تخصیص داده شده به سازمان بهزیستی پرداخت نشده و مبلغی را به صورت علی الحساب دریافت کرده ایم، اما در مجموع میزان بودجه کلی هنوز مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: مدیرکل آسیب های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش اعتبارات مربوط به آسیب های اجتماعی خبر داده و عنوان کرد که در آینده میزان دقیق افزایش بودجه مشخص می شود.

مدیرکل آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی تاکید کرد: مسئولان وزارت رفاه قول دادند که در بخش کودکان خیابانی و ساماندهی و آموزش آنها بودجه بیشتری برای ما در نظر بگیرند و ما نیز به تبع آن اقدامات ویژه ای را برای این افراد انجام خواهیم داد.

نصر بیان کرد: چنانچه بودجه مربوط به آسیبهای مختلف طلاق، کودکان خیابانی، کودک آزاری، دختران فراری و.. کاهش پیدا کند، در این صورت نمی توانیم اقدامات موثری در مورد ارائه خدمات و ساماندهی این افراد انجام دهیم.

به گفته مدیرکل آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی، در سال جاری برای حمایت و آموزش کودکان خیابانی و خانواده های آنها طرحی در دست داریم که با تخصیص اعتبارات لازم نسبت به اجرای آن اقدام خواهیم کرد.