مادر بی‌رحمی که دخترش را به مردان اجاره میداد

به گزارش افکارنیوز، هفته گذشته مردم انگلیسی زبان ایرلند از بی رحمی یک مادر خشمگین شدند و اعتراضات پی در پی خود را به طریق های مختلف به پلیس و مسئولان کشوری اعلام کردند.

در میان معترضان، مسیحیان نیز به چشم می‌خوردند و از بی رحمی مادری نسبت به دختر ۱۲ ساله اش خشمگین بودند و این اتفاق بسیار و تلخ و ناگوار را به دلیل آزادی جنسی در ایرلند و اوضاع نابسمان شراب خواری مطرح کردند.

به گزارش پلیس ایرلند اوایل سال ۲۰۱۴ کارآگاهان از طریق رصد فضای مجازی و گزارشات میدانی خود توانستند، متوجه جنایتی پنهان شوند.

مادری ۴۵ ساله برای کسب درآمد دختر ۱۲ ساله خود را روز ها و ساعت ها و ماه ها به مردان و گروه های فساد اجاره می داد و در ازای این کار چندین سنت دریافت می کرد.

پلیس پس از جمع آوری اطلاعات این مادر بی رحم را در خانه اش در نزدیکی سواحل اقیانوس اطلس دستگیر کرده و دختر ۱۲ ساله را از چنگال او نجات داد.

در مرکز پلیس این مادر بی‌رحم که هنوز اسمش برای خبرگزاری‌ها فاش نشده است منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد ولی با اقدامات روانشناسی پلیس، دختر ۱۲ ساله بعد ۲۴ ساعت لب به سخن گشود و جنایت‌های مادرش را فاش کرد.

دختر ۱۲ ساله به ماموران پلیس گفت: مادرش با همدستی زنی سالخورده از سن ۷-۸ سالگی او را به مناطق مختلف شهر می‌بردند و تحویل مردان و زنان غریبه می‌دادند.

این دختر بخت برگشته ادامه داد: افراد غریبه نیز ساعت ها با افراد دیگر از او سوء استفاده جنسی می کردند.

به گفته این دختر ایرلندی در بعضی از مواقع نیز او در خانه خودشان به مردان اجاره داده می شد و او در مقابل چشم مادرش مورد سوءاستفاده جنسی قرار می گرفت.

این دختر ۱۲ ساله یادآور شده که مادرش او را با تهدید و ضرب و شتم ساکت نگه می داشت تا در این مورد با هیچکس حرفی نزند.

پس از اظهارات این دختر قربانی و رسانه ای شدن این خبر مردم ایرلند به خشم آمده و خواستار مجازات این مادر بی رحم شدند.

مردم ایرلند این پرونده را فجیع ترین پرونده طول تاریخ ایرلند اعلام کردند و مسیحیان ایرلند نیز علت آن را بی بند و باری جوانان ایرلند، تاسیس پی در پی خانه های فساد و افزایش روز افزون مصرف مشروبات الکلی در بین مردم و خانواده ها تلقی کردند.

همچنین طبق تحقیقات پلیس این کودک از رابطه نامشروع مادرش با ده ها مرد به دنیا آمده بود.