دستگیری شرور سابقه دار منطقه شوش

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ سیف‌الله نوایی با اعلام خبر دستگیری یکی از اشرار منطقه شوش اظهار داشت: ساعت ۲۰:۳۰ اول تیر طی تماس‌های متعدد شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره شرارت و قمه‌کشی در خیابان یخچال در محدوده شوش، ماموران کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی در ادامه افزود: در بررسی‌های ماموران مشخص شد یکی از اراذل و اوباش معروف منطقه مولوی تهران به نام «قیصر» که چندین فقره سابقه شرب خمر و شرارت نیز داشته، چاقو به دست به سمت مردم حمله ور شده و به اهالی محل فحاشی می‌کند.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۱۶ با مشاهده این وضعیت جهت دستگیری متهم اقدام کردند که قیصر با دیدن ماموران، با چاقو به سمت آنان حمله کرد و ماموران با توجه به قوانین استفاده از سلاح، اقدام به شلیک دو تیر هوایی کردند و در صدد خلع سلاح وی برآمدند.

نوایی با بیان اینکه «قیصر» بدون توجه به اخطار ماموران و شلیک دو تیر هوایی، قصد مصدوم کردن ماموران را داشت، گفت: ماموران با توجه به اینکه این شرور به شلیک هوایی اخطار، توجه نکرده و درصدد حمله به ماموران بوده است، تیر سوم را به پای چپ وی شلیک کردند و پس از زمینگیر شدن، او را دستگیر کردند.

رئیس کلانتری ۱۱۶ مولوی در پایان با اشاره به اینکه قیصر پس از دستگیری به بیمارستان منتقل شد، خاطرنشان کرد: در ادامه این ماجرا ماموران موفق به کشف یک قبضه چاقوی سلاخی از وی شدند و از متهم تست الکل نیز به عمل آمد.