ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی دماوند از پلمپ ۲۱ سالن و باغی که اقدام به برگزاری مهمانی مختلط و خارج از چارچوب شئونات اسلامی کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ قدسی با بیان اینکه با توجه به آغاز فصل تابستان و گرمی هوا بسیاری از افراد تمایل دارند که میهمانی‌های خود را در باغ و ویلا برگزار کنند، گفت: شهرستان دماوند به خاطر وجود ویلا و باغ‌های بسیار به عنوان باغ شهر استان شناخته می‌شود و همواره شاهد برگزاری مراسم‌هایی از جمله تولد و عروسی در این باغ‌ها هستیم.
وی با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های مختلط و خارج از شئونات اسلامی بر اساس قانون جرم محسوب می‌شود گفت: با هماهنگی‌هایی که با مقام قضایی و مجمع امور صنفی تالار و رستوران‌داران صورت گرفته است، تالارها و سالن‌هایی که جشن‌های مختلط برگزار می‌کنند، پلمپ خواهند شد.
قدسی با بیان اینکه از سال گذشته تاکنون ۲۱ باغ ویلا و تالارهایی که اقدام به برگزاری مراسم و جشن‌های مختلط کرده‌اند با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شده‌اند، گفت: در این راستا بیش از ۱۰۰ نفر از مسئولان و متصدیان و شرکت‌کنندگان این گونه مراسم‌ها دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
قدسی در ادامه مردم را به برگزاری مراسمی با رعایت شئونات اسلامی دعوت کرد به مردم توصیه کرد از برگزاری مراسم و میهمانی‌های مختلط اجتناب کند.
فرمانده انتظامی دماوند در خاتمه با بیان اینکه در بسیاری از پروندهها، صاحب باغ از برگزاری اینگونه مراسم بیخبر است، به صاحبان باغات توصیه کرد از دادن کلید به دوستان و افراد ناشناس خودداری کنند چرا که ممکن است این افراد به بهانههای مختلف، کلید باغ را دریافت و نسبت به برگزاری میهمانیهای مختلط اقدام کنند.