به گزارش افکارنیوز، ساعت ۱۹ و ۴۰ دقیقه، چهارم تیر ماه ماموران کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی تهران بزرگ از یک مورد درگیری بر روی سکوی شمالی ایستگاه متروی شمالی تهرانپارس مطلع و جهت همکاری با عوامل حراست متروی تهرانپارس بلافاصله در موقعیت حاضر و به بررسی پرداختند.

در بررسی های پلیسی و تحقیق از عوامل حراست ایستگاه مشخص شد، دقایقی قبل برابر اعلام اتاق کنترل مترو فردی به عنوان آرمان ۲۳ ساله اقدام به ورود به حریم ریلی، عربده کشی، ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم عمومی کرده است، که این کار موجب قطع برق و ایجاد ازدحام جمعیت و تاخیر در حرکت قطارها شده است. سپس ماموران در اقدامی ضربتی، متهم را بازداشت و از داخل تونل بیرون آورده و به اتاق حراست منتقل کردند.

متهم در اتاق حراست در حالی که ماموران را تهدید می کرد، گفت: من ۱۶ سال است که در آمریکا زندگی می‌کنم و به خاطر ازدواج با دختر مورد علاقه‌ام به ایران آمدم و امروز او را در ایستگاه مترو پیدا کردم ولی او به درخواست من جواب رد داد و من نیز دست به چنین اقداماتی زدم.

سپس دختر مورد علاقه آرمان که نازنین نام داشت به اتاق حراست دعوت شد و او نیز با تائید گفته‌های آرمان به عنوان شاهد به همراه پسر تبهکار به کلانتری منتقل شد. سرهنگ علیرضا ناصری نژاد رئیس کلانتری ۱۲۶ تهرانپارس گفت: پس از تشکیل پرونده متهم جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا فرستاده شد.