قتل پدر به خاطر " جوجه ماشینی "

به گزارشافکارنیوز،شخصی به نام دانیال با مراجعه به کلانتری شهرستان میاندوآب استان آذربایجان غربی مدعی شد که برادر زاده‌اش، پدر خود که حدودا ۶۵ ساله است را ۲۲ روز پیش در منزلش مورد ضرب و جرح قرار داده و پدر پس از بستری در بیمارستان علی رغم مداوا و تلاش پزشکان جان خود را از دست داده است.

به دنبال این موضوع، پلیس پرونده در اختیار اداره جنایی پلیس آگاهی قرار گرفته و کارآگاهان تحقیقات خود را در این پرونده آغاز کردند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص کرد، ‌پسر مقتول که معتاد به مواد مخدر صنعتی است در روز در حادثه بر سر یک " جوجه ماشینی " با پدرش جر و بحثمی‌کند و این درگیری لفظی آنان به کتک کاری ختم می‌شود.

سرانجام پسر در حین درگیری با استفاده از چوب دستی پدرش را زمین گیر کرده و سپس به دلیل بی‌هوش شدن پدرش با همکاری دوستش و عوامل اور‍ژانس او را به بیمارستان می‌رسانند.

پدر پس از یک ماه دست و پنجه نرم کردن با مرگ در نهایت تسلیم شده و فوت می‌کند.

پسر پس از دستگیری در پلیس آگاهی به صراحت قتل را قبول کرد و در بازجویی‌های پلیس گفت: پدرم به دلیل ضرب و شتم من جان خود را از دست داده است.

وی در تشریح جزئیات روز حادثه گفت: پدرم وقتی داشتم به دنبال " جوجه ماشینی " خود می‌گشتم شروع به زدن حرف‌های ناسزا کرد و من نیز که از حرف‌های پدرم عصبانی شده بودم، ‌با او درگیر شده و با چوب دستی به شدت به وی صدمه زدم.

گفتنی است، متهم به دلیل عدم رضایت اولیای و با صدرو قرار قانونی راهی زندان شد.