دستگیری سارقان نقاب دار شرکت ایران خودرو

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ مرادی فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه در بیان جزئیات این خبر گفت: به دنبال سرقت یک دستگاه خودرو پژو پارس و ۷۰۰ قطعه لوازم خودرو به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال از نمایندگی شرکت ایران خودرو، اقدامات گسترده ای از سوی پلیس آگاهی فیروزکوه به منظور شناسایی و دستگیری سارقان آغاز شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: در اقدامات اطلاعاتی و بررسی های میدانی و نیز کنترل دوربین های مدار بسته مشخص شد سه سارق نقاب دار به محض ورود، اقدام به سرقت اموال قیمتی کرده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به بررسی سوابق کارمندان فعلی و قبلی این شرکت گفت: ماموران در تحقیقات انجام شده به فردی که مدتی در این شرکت به صورت کارگر مشغول به کار بود مشکوک و با هماهنگی مراجع قضایی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ مرادی در ادامه بیان داشت: در بازجویی ها کارگر اخراجی منکر ارتکاب هرگونه سرقت شد اما با مشاهده سرنخ های بجا مانده در محل سرقت، سرانجام به خوداقدام اعتراف کرد و ضمن تشریح اهداف و شیوه ی سرقت، همدستان خود را نیز معرفی کرد.

وی تصریح کرد: پس شناسایی سایر سارقان، ضمن محاصره کامل مخفیگاه آنان، متهمان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان فيروزکوه با اشاره به شناسايي مخفيگاه سارقان و کشف كامل اموال سرقتي و خودروي پژو پارس مورد نظر كه به شدت در يك سانحه رانندگي آسيب ديده بود ، گفت: افراد دستگير شده پس از تكميل پرونده روانه زندان شدند.