دستگیری موادفروش با شلیک ۶ گلوله

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ عبدالوهاب حسنوند با اعلام خبر دستگیری یکی از موادفروشان بنام شیشه و هروئین، در محدوده اتوبان صدر اظهار داشت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر عرضه و فروش مواد مخدر صنعتی به ویژه هروئین و شیشه در حاشیه اتوبان صدر، پرونده‌ایی در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران تخصصی کلانتری ۱۶۴ قائم قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم در ادامه افزود: ماموران گروه ضربت سرکلانتری هفتم برای بررسی موضوع در ساعت ۱۷ روز شنبه به حاشیه اتوبان صدر اعزام شدند و مواد فروش مورد نظر به نام «رحمت» را در حالی دستگیر کردند که در حال فروش مواد مخدر بود.

وی در تشریح چگونگی دستگیری متهم گفت: متهم با دیدن ماموران اقدام به فرار از محل کرد که ماموران پس از عدم توجه متهم به دستورهای ایست آنها مجبور به استفاده از سلاح شدند و با به کارگیری قانون استفاده از اسلحه اقدام به شلیک ۵ تیر هوایی کردند.

حسنوند در ادامه با بیان اینکه متهم حتی پس از شلیک هوایی ماموران نیز به فرار خود ادامه داد، افزود: ماموران پس از شلیک تیر هوایی و عدم توجه متهم به اخطارها، اقدام به تیر اندازی به پای راست وی کردند و موفق شدند او را دستگیر کنند.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم در پایان خاطرنشان کرد: ماوران پس ار دستگیری متهم، وی را با همکاری اورژانس به بیمارستان طالقانی منتقل کردند و در بازرسی بدنی از وی موفق به کشف ۴ گرم هروئین، ۴ گرم شیشه و ۴ گرم شیره تریاک شدند که کشفیات به دست آمده را به همراه پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار دادند.