پسری که بخاطر مواد پدرش را کشت

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ کمانکش رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر درگیری منجر به قتل درشهرستان قرچک، بلافاصله تیمی از ماموران پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، مشخص شد، فردی به نام " ق - م " ۵۵ساله بر اثر ضربات سلاح سرد، مجروح و قبل از رسیدن به بیمارستان از پای در آمده است.

وی تصریح کرد: با توجه به وقوع قتل، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی برای کشف پرونده، اقدامات خود را آغاز کردند که در بررسی های اولیه دریافتند، نزاع بین پدر و پسر رخ داده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: قاتل به دلیل بیکاری و اعتیاد به موادمخدر با پدرش اختلافات شدیدی داشته و شب حادثه نیز جهت دریافت هزینه موادمخدر پس از درگیری و مشاجره، به سراغ چاقوی آشپزخانه می رود و با یک ضربه به ناحیه سر پدر، وی را به قتل می رساند.

سرهنگ کمانکش در ادامه اظهار داشت: بعد از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی در یک عملیات ویژه دستگیر شد.

وی افزود: متهم که در تحقیقات اولیه خود را از هرگونه اتهامی مبرا می دانست، در ادامه پس از روبرو شدن با شواهد و دلایل علمی لب به اعتراف گشود و صراحتاً به قتل پدرش اقرار و مطالبات مالی را انگیزه ارتکاب این جنایت عنوان کرد.

رئيس پليس آگاهي شرق استان تهران خاطرنشان کرد : اعتياد و مواد مخدر کانون گرم خانواده ها را هدف قرار داده است ،چنان كه در اين پرونده، پسر معتاد، با قتل پدرش، فروپاشي كانون خانواده را به عنوان مهمترين نهاد اجتماعي رقم مي زند.