ترافیک نیمه‌سنگین از مازندران به تهران

به گزارش افکارنیوز، حمیدرضا رنجبرگل‌افشانی دقایقی پیش با بیان اینکه ترافیک سنگینی از صبح امروز تا ساعت ۱۴ از محورهای مازندران به سمت تهران گزارش شده است، اظهار کرد: از ساعت ۱۴ تاکنون، محور فیروزکوه نسبت به ساعت‌های گذشته تا حدودی خلوت‌ شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون در محور فیروزکوه ترافیک نیمه‌سنگین است، افزود: حجم ترافیک در محدوده‌های شیرگاه و ورسک نیز نیمه‌سنگین است؛ به احتمال ۹۰ درصد در ساعات باقیمانده امروز ترافیک سنگین‌تر شود.

فرمانده پلیس‌ راه دماوند - فیروزکوه با اشاره به حضور نیروهای پلیس راه در محورها تصریح کرد: نیروهای پلیس در محور حضور دارند تا در صورت بروز حادثه سریع اقدام کنند؛ همچنین کنترل محور را نیز در اختیار داشته باشند.

رنجبرگل‌افشانی با بیان اینکه تردد تریلرها و کامیون‌ها تا ساعت ۶ بامداد روز یکشنبه ممنوع است، گفت: خوشبختانه تاکنون تصادفات خسارتی در این محورها رخ داده و در این زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با اشاره به یک‌طرفه بودن محور هراز گفت: محور هراز نیز از استان مازندران به سمت تهران یک‌طرفه بوده و ترافیک در آن سنگین است.

فرمانده پلیس راه دماوند- فیروزکوه توصیه کرد: رانندگان با صبر و حوصله رانندگی و فاصله خود را با خودروی جلویی حفظ کنند؛ همچنین از شتاب و سبقتهای غیرمجاز بپرهیزند و با سرعت مطمئن به حرکت خود ادامه دهند.