واکنش پیرهادی به اظهارات مختاباد

به گزارشافکارنیوز،محسن پیرهادی در ادامه هشتاد و سومین جلسه شورای شهر تهران و با اشاره به صحبت‌های مختاباد در جلسه امروز اظهار داشت: بنده از هیات رئیسه می‌خواهم فیلم روز یکشنبه را منتشر کند تا مشخص شود در آن جلسه اعضایی که طرح پیشنهادی نظارت بر موسسه همشهری را داده بودند چه نیتی را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی‌ها بنا دارند به محتوای روزنامه همشهری نیز ورود پیدا کنند و این در حالی است که در جلسه امروز ژست‌هایی را می‌گیرند و صحبت‌های دیگری را مطرح می‌کنند.

در ادامه جلسه پرویز سروری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز با انتقاد از صحبت‌های مختاباد در جلسه علنی شورا اظهار داشت: نگرانی‌های ما با صحبت‌های آقای مختاباد نسبت به روزنامه همشهری و طرح نظارت سه عضو از شورای شهر بر این موسسه بیش از گذشته شد.

وی تصریح کرد: با صحبت‌هایی که امروز آقای مختاباد مطرح کردند اینگونه نشان داده شد که قرار است دخالتی در محتوا و ایجاد محدودیت و ریل‌کشی در روزنامه همشهری ایجاد شود.

سروری با بیان اینکه اگر اینگونه که هر یک از نهادها نماینده‌ای را در روزنامه‌های خود داشته باشند گفت: اگر اینگونه است مجلس نیز باید در روزنامه ایران نمایندگانی داشته باشد.

وی در پایان گفت: متاسفانه دوست عزیز ما آقای مختاباد نگرانیهای ما را درخصوص طرح نظارت، اعضای شورا و روزنامه همشهری بیش از گذشته کردند.