دستگیری دلال فروش تجهیزات نظامی

به گزارشافکارنیوز،در اجرای دستور بازپرس شعبه ۶ دادسرای شهید مقدس مبنی بر دستگیری فردی به هویت فرج که در خصوص خرید و فروش و توزیع تجهیزات نظامی که به صورت گسترده اقدام می کند، در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیتی تهران بزرگ قرار گرفت.

ماموران در بررسی های اولیه و تحقیقات انجام شده ضمن اخذ دستور قضایی و با اجرای عملیات های ویژه پلیسی متهم را در خیابان ولنجک ردیابی کردند.

کارآگاهان پس از حضور در محل و پس از ورود به مخفیگاه متهم و دستگیری وی توانستند از محل مخفیگاه متهم ۴ رشته دستبند فلزی، سه دستگاه بیسیم و سه عدد باتوم پلاستیکی کشف و ضبط کنند.

متهم به همراه اموال مکشوفه به پایگاه پلیس اطلاعات و امنیت منتقل شد که در بازجویی های اولیه محل مخفیگاه دوم خود را اعلام کرد و ماموران با نیابت قضایی به همراه متهم به شهرستان رباط کریم اعزام شدند.

ماموران پس از ورود به مخفیگاه دوم متهم توانستند تعدادی شوکر الکترونیکی، یک رشته دستبند فلزی و تعدادی تجهیزات دیگر نظامی کشف کنند.

سرهنگ علیرضا محرابی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا ارجاع شد.