به گزارشافکارنیوز،سردار یحیی شرفی، فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر یک مورد کودک آزاری در شهرستان ارومیه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. در ادامه مشخص شد کودک پنج ساله از سوی ناپدری معتادش چندین بار مورد ضرب و شتم قرار گرفته و از ناحیه پا و بینی به‌شدت مصدوم شده است.

وی افزود: ناپدری معتاد و مادر این پسر پنج ساله به لحاظ گریز از چنگال قانون کودک را به روستاهای اطراف برده و برخی اوقات برای پوشش دادن به بزه‌های اجتماعی از قبیل تهیه مواد و سایر جرایم به‌طور کاملا پنهانی در شهرستان ارومیه تردد داشته اند.

سردار شرفی تصریح کرد: محل موردنظر در یک عملیات غافلگیرانه پلیس با حضور اورژانس، مدیریت مرکز بحران و بهزیستی و با اخذ مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفته و کودک مصدوم از چنگال ناپدری و مادرش رهایی یافته و تحویل مددکاران بهزیستی شیرخوارگاه مهر شد.

فرمانده انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان كرد: در اين راستا دو نفر دستگير و متهمان پس از تشكيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شدند. وضعيت اين كودك پنج ساله بعد از تحويل به شيرخوارگاه و بازديد مددكاران و پزشكان اين مركز رضايت بخش گزارش شده است.