بازدید پیرهادی از محله دردشت منطقه ۸

گروه اجتماعی، در پی دیدار محسن پیرهادی عضو شورای اسلامی‌شهر تهران با ائمه جماعت و اعضای سرای محله دردشت منطقه ۸، مشکلات و گلایه های اعضا مطرح شد و قرار بر پیگیری و حل آن گذاشته شد.

به گزارشافکارنیوز، در شروع جلسه که در سرای محله دردشت برگزار شد، ابراهیمی‌مدیر سرای محله ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شوریاری، خبر از ساخت و ساختمان جدید سرای محله داد و خواستار تسریع در این زمینه شد. همچنین از حقوق حداقلی مدیران خانه ها گلایه کرد.

قره باغی مسئول خانه دوام و تسنیم محله نیز از کمبود بودجه برای برنامه ها گلایه نمود.
مسئول خانه رفاه و اجتماعی نیز از کمبود امکانات و عدم پرداخت حقوق به مسئولین خانه ها و عدم در اختیار قرار دادن امکانات لازم جهت برگزاری تورهای گردشی انتقاد نمود.

مسئول خانه ایمنی از فراهم بودن امکانات جهت آموزش خبر داد و اضافه کرد فقط نیازمند مربی برای برگزاری جلسات هستند. یوسفی با بیان اینکه ۴هزار نفر را در ماه مبارک رمضان توسط این سرای محله در مساجد آموزش داده ایم عنوان کرد که در سال ۹۲ این رقم بالاترین رتبه آموزش ایمنی در مساجد منطقه بوده است.

حجت الاسلام فردوسی پور در خصوص مشکلات مردم و سرای محله به هم راستایی مسیر فکری و عملی مسجد و سرای محله تأکید کردند. ایشان از نادیده گرفته شدن مساجد گلایه کردند و گفتند اگر می‌خواهیم مردم بیشتر به سوی مساجد سوق داده شوند می‌بایست امکانات مورد نیاز فراهم شود و از اسراف های بی مورد جلوگیری کنیم و بیشتر به فکر سازندگی و بازدهی مناسب باشیم. حاج آقا فردوسی پور در مورد مسیرها و خیابان ها نیز به خرابی چراغ راهنمایی که در تقاطع حاجی صادقی و دردشت قرار دارد اشاره کردند و همچنین از نبود دوربرگردان مترو علم و صنعت تا خیابان کرمان انتقاد نمود.

نیکدل نیز در خدمت به مردم از مسئولین گلایه کرد که برخی آن ها در شهرداری فقط چشم می‌گویند و در عمل کاری پیش نمی‌رود. همچنین از عدم زیرسازی مناسب چاه‌های فاضلاب پس از اتمام پروژه در تمام کوچه‌های میدان ۳ و ۴ که موجب نشست خیابان شده است انتقاد نمود. در سال های قبل امکانات برگزاری تورهای گردشی در اختیار ما بود که امسال دیگر نیست.

مغانی جانشین دبیر شورایاری هم از مسدود بودن انتهای دردشت و چهارراه سرسبز و ایجاد مزاحمت در عبور و مرور مردم ابراز ناراحتی کرد. یکی دیگر از اعضا نیز از معضلات اخذ پروانه ساخت و ساز و معطلی های طولانی جهت دریافت آن گلایه داشت و ترابی هم به بحثدر مورد مشکلاتی از قبیل کمبود نور پیاده‌رو‌ها و تصاحب محل پیاده رو توسط برخی مغازه ها اشاره کرد.

در انتها محسن پیرهادی عضو شورای شهر اسلامی‌تهران ضمن تشکر از حضور اعضای محترم سرای محله دردشت و تأکید بر اهمیت حل مشکلات مردم، قول بر پیگیری و سعی در حل مشکلات مطرح شده داد.