قتل به دست عضو سابق گروهک منافقین

به گزارشافکارنیوز،صبح امروز جلسه محاکمه متهم در شعبه ۷۴ دادگاه کیفری و به ریاست قاضی عبداللهی برگزار شد. در ابتدای این جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت: معصومه ۵۲ ساله متهم است چهارم خرداد ماه سال ۹۰ مردی به نام علی را با ضربه های چکش به قتل رسانده و سپس اقدام به مثله کردن جسد مقتول کرده است.

وی ادامه داد: متهم برای اینکه جسد مقتول شناسایی نشود سر وی را در پشت بام خانه اش سوزانده بود. معصومه پس از ۲۱ ماه از بازداشتش لب به اعتراف گشود و راز این جنایت را فاش کرد. با توجه به محتویات پرونده و اعترافات معصومه برای وی تقاضای مجازات قانونی را دارم.

در ادامه اولیای دم مقتول در جایگاه حاضر شده و برای قاتل تقاضای قصاص کردند. قاضی عبداللهی با تفهیم اتهام به معصومه از او خواست به دفاع از خود بپردازد که زن میانسال با قبول اتهاماتش گفت: من از سال ۸۳ با مقتول آشنا شدم و او در شرکت من کار می کرد. مقتول خودش را مجرد معرفی کرده بود و من نمی دانستم که زن و بچه دارد. پس از مدتی او به من ابراز علاقه کرد و هر روز این موضوع را تکرار می کرد. شب حادثه از او خواستم به خانه ام بیاید تا درباره درخواستش صحبت کنیم. حدود ساعت ۱۲ شب علی به خانه من آمد و از او خواستم اگر می خواهد با من باشد باید ازدواجمان را به صورت رسمی ثبت کنم اما او ناگهان به طرفم حمله کرد که من یک چکش برداشته و در دفاع از خود پنج ضربه به سر او زدم.

رئیس دادگاه: پس از قتل چه کردی؟

متهم به قتل: سیگار کشیدم و به این فکر می کردم که چگونه جسد را از خانه به بیرون انتقال دهم.

رئیس دادگاه: درباره مثله کردن جسد توضیح بده.

متهم به قتل: جسد را با چاقو به پنج تکه تقسیم کردم و برای اینکه مقتول شناسایی نشود صورت او را در کباب پز سوزاندم بعد هم جسد را در چند نقطه تهران رها کردم.

رئیس دادگاه: سابقه کیفری دارید.

متهم به قتل: بله، سال ۵۹ به اتهام عضویت در گروهک منافقین دستگیر شده و پنج سال در زندان بودم.

پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند.