به گزارش افکارنیوز، شش زورگیر شب‌رو با حمله به سوپرمارکت‌های پایتخت به دزدی‌های خشن پرداخته و به مخفیگاه‌هایشان پناه می‌بردند.

وقتی ماجرای دزدی‌های مشابه از سوپرمارکت‌های پایتخت پیش روی پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت تیم ویژه‌ای تحت‌نظر سرهنگ «افشار احسانی‌فر» وارد عمل شدند.

مغازه‌داران در ادعاهای مشابهی گفتند که در ساعات پایانی شب بویژه ۱۰ تا ۱۲ از سوی دو یا سه مرد قمه‌کش و شمشیرزن هدف زورگیری و سرقت پول داخل مغازه قرار گرفته‌اند و دزدان سوار بر زانتیا، پژو پارس، پژو ۴۰۵ و پیکان گریخته‌اند.

یکی از این طعمه‌ها گفت: «ساعت ۱۰ شب در سوپرمارکت بودم که دو جوان با قمه وارد شده و با تهدید مخوف اقدام به سرقت یک میلیون تومان پول داخل مغازه کردند و پس از سرقت نیز با یک پژو ۴۰۵ سبز رنگ که منتظر آنها بود بسرعت از محل متواری شدند.»

کارآگاهان در نخستین اقدام دوربین‌های مداربسته را تحت بررسی قرار دادند و موفق به شناسایی سه تبهکار قدیمی به نام‌های «شهرام» ۲۰ ساله، «علی» ۳۸ ساله و «مهدی» ۳۰ ساله شدند که پیش از این نیز به خاطر جرم سرقت، قاچاق مواد مخدر و مشروبات الکلی دستگیر شده بودند.

با شناسایی این سه دزد همگی در مخفیگاه‌هایشان در اسلامشهر، کرج و حکیمیه تهرانپارس دستگیر شدند.

شهرام، علی و مهدی پس از مواجهه حضوری چاره‌ای جز اعتراف ندیدند و پذیرفتند با همدستی میثم، اشکان و سیاوش به سوپرمارکت‌های سطح شهر تهران بویژه در شمال، شمال غرب و غرب تهران دستبرد زده‌اند.

مخفیگاه سه عضو دیگر باند نیز در کرج و اسلامشهر شناسایی شد و پلیس توانست آنها را نیز به دام اندازد.

بررسیهای پلیسی نشان داد که اعضای این باند با هم فامیل هستند و با داشتن اطلاعات کامل از یکدیگر اقدام به تشکیل این گروه از زورگیران خشن کردهاند و برای اینکه دستگیر نشوند با تهیه مخفیگاههای مختلف در حومه شهر تهران و بویژه شهرکهای حاشیه غرب تهران خود را در آنجا پنهان میکردند و پس از هر سرقتی پایتخت را ترک کرده و به مخفیگاههایشان میرفتند.