به گزارش افکارنیوز، ساعت ۱۹، ‌ بیست و یکم آبان ماه ماموران گشت انتظامی کلانتری ۱۰۱ تجریش هنگام گشت زنی در محدوده خیابان آقابزرگی مشاهده می‌کنند، ‌دو خانم جوان به همراه یک مرد در حال فریاد زدن هستند.

به دنبال این موضوع وقتی ماموران به افراد مراجعه می‌کنند، آنان ‌به پلیس می‌گویند: شخصی مسلح قصد سرقت از مادر آن‌ها را داشته است. سپس عوامل کلانتری پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت گفته‌های آنان بلافاصله مشخصات سارق را به تمامی واحد‌های گشت سطح شمال شهر پایتخت اعلام می‌کنند و طرح مهار را به اجرا در می‌آورند.


کمتر از ۳۰ دقیقه یکی از عوامل گشت موتوری کلانتری تجریش موفق می‌شود، این سارق مسلح را در یکی از کوچه‌های خلوت شناسایی و دستگیر کند. از متهم که خود را قادر معرفی کرد یک قبضه سلاح جنگی به همراه ۴ تیر کشف شد و وی بلافاصله به دلیل حساسیت موضوع و تحقیقات تکمیلی به کلانتری منتقل شد.


در خلال بازجویی‌های پلیسی از متهم مشخص شد که دقایقی پیش قادر در خیابان آقابزرگی سد راه یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ می‌شود که راننده‌اش یک خان سالخورده بود. سپس با با تهدید اسلحه قصد سرقت اموال با ارزش این خانم را داشته که فرزندانش از راه می‌رسند و سارق مسلح ناکام از سرقتش متواری می‌شود.


سرهنگ سید محمد حسینی، رئیس کلانتری ۱۰۱ تجریش درباره این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به چندین مورد سرقت مسلحانه از زنان سالخورده شمال شهر پایتخت، جهت بررسی و کشف سایر جرائم و شناسایی مالباختگان به اداره یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.