به گزارشافکارنیوز،چندی پیش بود که با هک شدن سرویس iCloud تصاویر شخصی هنرپیشه‌های هالیوودی در گستره فضای مجازی منتشر شد که در پی آن ابراز ناراحتی جمعی از کاربران و هنرپیشه‌های هالیوودی را به دنبال داشت اما متاسفانه شاهد اتفاقی مشابه در داخل ایران هستیم.

چند وقتی است که صفحه‌ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به فروش شماره تلفن بازیگران معروف سینما و تلویزیون، مجریان برنامه‌های تلویزیونی، خواننده‌ها و ورزشکاران محبوب می‌پردازد. گرداننده این صفحه از این راه پول هنگفتی به جیب زده و به دنبال آن اعتراض ستاره‌ها را به دنبال داشته است.


این صفحه با انتشار تصاویر پروفایل وایبر افراد مشهور، در فضای مجازی برای خود کاسبی راه انداخته که به نظر می‌رسد از طریق وایبر رخ داده است. این فرد یا افراد معلوم نیست که شماره‌های این افراد را از کجا پیدا کرده‌اند و چه هدف از راه اندازی این صفحه دارد برای ما بسیار مبهم است، اما آنچه که برای ما روشن است نقض آشکار حریم خصوصی این افراد است!!

البته این کار باعثایجاد موجی از نارضایتی کاربران و هواداران ستاره‌ها را نیز در پی داشت این را می‌توان از ارسال پیام‌هایی کوبنده که خواستار حذف صفحه بودند به راحتی دریافت. تصاویر زیر مصداق همین موضوع است:



حال اگر دوستدار حمایت از ستاره‌های کشورمان هستید و احساس می‌کنید صفحه‌ای در اینستاگرام حریم خصوصی بازیگران، مجریان، خواننده‌ها و ورزشکاران کشورمان را تهدید می‌کند، می‌توانید آن را گزارش کنید. با بالا رفتن تعداد Report ها اینستاگرام صفحه خاطی را مسدود و از فعالیت آن جلوگیری به عمل می‌آورد.


● به راستی گرداننده این صفحه کیست؟ تا به حال چقدر درآمد از این راه داشته؟!
● چرا به راحتی اقدام به انجام این کار می‌کنند؟! هدف از انجام چنین کاری چیست؟ نقض حریم خصوصی؟!
● شماره‌های تلفن این شخصیت‌های محبوب را از کجا جمع آوری کرده‌اند؟
● و در آخر؛ نظرات و تجربیات خود را در بخش نظرات پایین همین خبر به اشتراک بگذارید تا این خبر تکمیل‌تر شود.