شرور قمه به دست مجتمع " قرمز‌ها " دستگیر شد

به گزارشافکارنیوز؛سرهنگ رضا شیرزادی فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در تشریح این خبر گفت: درپی اطلاع خبری مبنی بر اینکه فردی سابقه دار در مجتمع آپارتمان " قرمز‌ها " با شرارت و عربده کشی و درگیری شدید و تهدیدشمشیر و تخریب خودرو قدرت نمایی می‌کند، سریعا اکیپ گشت کلانتری ۲۲ با امکانات کامل و تجهیزات کافی به منظور بررسی و دستگیری شرور به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: متهم حالت طبیعی نداشت و با در دست داشتن شمشیر و قمه اقدام به تخریب یک دستگاه خودرو پراید نموده و با سر و صدای بلند شروع به عربده کشی و فحاشی و ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی اپارتمان نموده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: بابررسی به عمل آمده مشخص شدمتهم از ارازل و اوباش سابقه دار می‌باشد که به محض مشاهده ماموران به داخل منزل متواری شد و اقدام به بستن قفل درب منزل از پشت نمود و تمام شیشه‌های آپارتمان را با شمشیر تخریب و قصد انفجار آپارتمان با استفاده از باز نمودن فلکه گاز و روشن نمودن آتش را داشت.

وی افزود: اهالی محل همگی خواستار برخورد جدی با این فرد شرور و سابقه دار که در سالهای قبل نیز اقدام به چنین شرارتهایی نموده شدند.

سرهنگ شیرزادی خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی ماموران با تخریب درب وارد منزل شده که متهم با شمشیر مجددا اقدام به عربده کشی و فحاشی به ماموران و تخریب کل وسایل منزلش نمود که هرچه متهم را دعوت به آرامش کرده مثمر ثمر نبود نهایتاً با روشهای پلیسی در حالی که تمامی اعضای بدن وی دارای زخم و جراحت ناشی از خود زنی بود دستگیر شد.