۲۴ نوشت: بدلیل چسبیدن ساچمه ها به شریانهای حیاتی وی، پزشکان معتقدند بیرون آوردن گلوله ها و جراحی جو کلارک خطر مرگ را افزایش می دهند و به همین خاطر دست به ریسک نمی زنند.


در سال ۲۰۰۷ زنگ خانه کلارک در کانست در منطقه دورهام به صدا در می آید و کلارک به محض باز کردن درب خانه دو مرد مسلح را می بیند که به وی حمله کرده و گلوله ها را در بدن وی خالی می کنند. گلوله ها به کمر، سر و گردن وی خورده و وارد بدن وی می شوند. یکی از همسایه ها به وی کمک کرده و جانش را نجات می دهد. ۸ ماه بعد از این حادثه ۵ نفر در ارتباط با قتل وی دادگاهی می شوند و این در حالی بود که وی از نامزد خود، بدلیل جدا شده بود.



بدلیل رویه غلط قضایی دادگاه لغو شده و پرونده از دست پلیس قضایی محلی گرفته شده و به پلیس دورهام داده شد. آقای کلارک می گوید وی ۲۵ سال از عمر خود را از دست داده و زودتر خواهد مرد و دادگاه باید این موضوع را در نظر می گرفت. وی هر روز باید با درد زندگی کرده و مسوولان بیمارستانی می گویند تا به حال چنین چیزی را ندیده اند. کلارک به سیستم قضایی معترض بوده و می گوید حق اش خورده شده است. وی می گوید از زمان تیر خوردنش احساس می کند در جهنم زندگی می کند و مشکلات روحی ناشی از این حادثه هر روز وی را عذاب می دهد.