استان لرستان آماده میزبانی از زائران اربعین

به گزارشافکارنیوز،هوشنگ بازوند عصر امروز در جلسه ستاد هماهنگی استقبال از زائرین اربعین حسینی اظهار داشت: بیش از یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار زائر ایرانی در مراسم اربعین حسینی حضور دارند و هم راه با دیگر مسلمانان اجتماعی بزرگ و کم‌نظیر را تشکیل دادند.

وی افزود: پیاده‌روی مردم ایران از سراسر کشور جلوه و عظمتی خاص داشته که نشان از ولایت مداری و عشق مردم به اهل‌بیت(ع) است و درواقع لبیک گفتن به مقام معظم رهبری است.

استاندار لرستان با اشاره به آمادگی استان برای استقبال از زائران حسینی بیان کرد: استان لرستان به خاطر موقعیتی که دارد محل عبور زائران است که باید با تمام امکانات، خود را برای استقبال از این عزیزان آماده کنیم.

وی با اشاره به بسیج شدن تمام امکانات لرستان عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها باید امکانت پذیرایی و مهمان‌سراهای خود را آماده کنیم که مهمان‌نوازی مردم لرستان را بار دیگر نشان دهیم.

بازوند گفت: دستگاه‌های مربوطه در تمامی بخش‌ها باید آماده‌باش باشند که خدمات به زائران حسینی ارائه دهند و زائران مشکلی از بابت سوخت، اسکان و بقیه موارد نداشته باشند.

استاندار لرستان اظهار داشت: ما سابقه این کار و پذیرایی راداریم و در ایام نوروز بهخوبی این کار را انجام دادیم و اکنون نیز باید با حضور همه دستگاهها این کار را انجام دهیم.