چمران: در ۹ دی حرکت ملی توطئه‌ دشمن را خنثی کرد

به گزارشافکارنیوز،مهدی چمران در صد و نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره حماسه ۹ دی اظهار داشت: روز ۹ دی ماه روز بصیرت است و در این روز ملت ایران در خنثی کردن توطئه دشمنان حرکت کردند.

وی ادامه داد: دشمنان ما نمی‌توانند حکومت اسلامی این ملت را ببینند و در این روز مردم تهران جوشیدند و حماسه دیگری را خلق کردند که به آنها تهنیت می‌گوییم. به گفته مقام معظم رهبری این روز در تاریخ کشور می‌ماند و ما شایستگی آن را باید داشته باشیم تا در مقابل توطئه‌های دشمنان از جهت اقتصادی، سیاسی و … مشکلات را برطرف کنیم.

در ادامه جلسه شورای شهر از نفرات برتر آزمون سراسری سال ۱۳۹۳ به همراه لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

۱۵ نفر از نفرات برگزیده آزمون سراسری سال ۹۳ که در شهر تهران ساکن هستند، در این جلسه تقدیر شد و در ادامه علیرضا دبیر عضو شورای شهر تهران، گفت: نخبگان نباید فراموش شوند و باید پیشنهاد دهیم این افراد کار اجرایی را یاد بگیرند و در حال حاضر به عنوان مشاور از آنها استفاده شود.

در ادامه هادی ساعی عضو دیگر شورای اسلامی شهر تهران گفت: ما متاسفانه خیلی از نخبگان را نمیشناسیم و در حال حاضر یکی از بزرگترین نخبگان شهر تهران دکتر رستگار که رئیس فدراسیون نخبگان جهان است، به تازگی این سمت را دریافت کرده است بنابراین باید از نخبگان حمایت بیشتری شود.