کلاهبرداری ۹۰۰ میلیون تومانی زن رمال

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ " مهدی قدمی " افزود: در پی طرح شکایت خانمی مبنی بر اینکه فردی به نام " عزرا " به بهانه رمالی از وی کلاهبرداری کرده، بلافاصله موضوع توسط کارآگاهان آگاهی استان مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: شاکی برای آنکه همسرش قصد ازدواج مجدد داشته با راهنمای یکی از دوستانش با خانمی که مدعی ارتباط با اجنه و ارواح بوده، خواستار غیب گویی و تغییر سرنوشتش شده است.

سرهنگ قدمی ادامه داد: فرد رمال در ادامه به عناوین مختلف در طول ۸ ماه گذشته با اطلاعاتی که از بستگان این مراجعه کننده به دست آورده بود مطالبی را در تایید صحت گفته های خود عنوان کرده و با انجام مانور متقلبانه و ایجاد رعب و وحشت مبنی بر اینکه اگر شخصی از این موضوع مطلع شود فرزند و خانواده وی توسط اجنه کافر شده و کشته خواهند شد، از شاکی کلاهبرداری می کرد.

رییس پلیس آگاهی قم در خصوص رقم این کلاهبرداری گفت: متهم برای تهیه نسخه های خوشبختی و دعاهای تقلبی از شاکی حدود ۹۰۰ میلیون تومان کلاهبرداری کرده تا که مالباخته برای تهیه پول مجبور به فروش منزل پدری خود کرده است.

قدمی گفت: در ادامه پس از اخذ دستور از مقام قضائی استان مخفیگاه این متهم ۳۶ ساله شناسایی و وی در عملیات ویژه پلیس آگاهی استان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: متهم دستگیر شده ابتدا در تحقیقات کارآگاهان از بیان واقعیت خودداری می کرد اما با دیدن مستندات و فیلم های ضبط شده از وی به ناچار لب به اعتراف گشود.

با اعتراف متهم و پس از نشکیل پرونده متهم دستگیر شده برای سير مراحل قانونی تحويل مرجع قضائي استان و سرانجام با قرار قانونی مناسب راهی زندان شد.