دستگیری ۲ قاچاقچی با ۱۰۰ کیلوتریاک

به گزارشافکارنیوز،سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده غرب تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه این متهمان قریب به ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام انتظامی در تشریح خبر فوق گفت: در تحقیقات ماموران این یگان مشخص شد که ۲ تن از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر در محدوده غرب تهران به صورت گسترده اقدام توزیع مواد مخدر نموده و به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از جنوب کشور به تهران منتقل کرده و قصد توزیع آن را دارند.

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و متعاقبا دستور بازداشت متهمان صادر شده و بلافاصله تیم های عملیاتی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرهنگ بخشنده، گفت: در تحقیقات بعدی محل اختفای متهمان در محدوده بلوارمرزداران و گیشا شناسایی شده و تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، افزود: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه ماموران پس از محاصره مخفیگاه های مذکور هر ۲ متهم را دستگیر کرده و پس از بازرسی از محل های مذکور ۹۹ کیلو و ۵۴۷ گرم تریاک، ۶حقه وافور و ۷۰۰ گرم شیره تریاک کشف و ضبط شد.

هر ۲ متهم در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر حمل و قاچاق مواد مخدر در محدوده های مذکور اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شدند.