برپایی دو مرکز درمانی در میدان انقلاب و میدان آزادی

به گزارشافکارنیوز،حسین درخشان مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان امداد و نجات در خصوص تشریح برنامه‌های سازمان امداد ونجات در روز ۲۲ بهمن اظهار کرد: تعداد ۳۴ پست امداد و نجات در مسیرهای منتهی به میدان آزادی با حضور ۷۰۰ پرسنل و نجاتگر ایجاد خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که تعداد ۳۰ دستگاه آمبولانس در مسیرهای راهپیمایی روز ۲۲ بهمن مستقر خواهد بود افزود: دو دستگه آمبولانس اتوبوسی، ۴دستگاه موتور آمبولانس، دودستگاه خودروی ارتباطی و یک دستگاه خودروی فرماندهی در مسیرهای راهپیمایی مستقر می‌باشد.

درخشان تاکید کرد: دو مرکز درمانی که یکی در میدان انقلاب و دیگری در میدان آزادی بوده برپا می‌شود که با استقرار پزشک و امدادگر متخصص پیش بیمارستانی در این مراکز درمانی همراه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: تعداد دو تیم پیاده با ظرفیت هر تیم ۵۰ نفر راهپیمایان را در طول مسیر همراهی می‌کنند.

سخنگوی سازمان امداد ونجات با اشاره به سایر برنامه‌های سازمان امداد ونجات افزود: برپایی چادرهای نماز در طول مسیر راهپیمایی، برپایی چادر جهت استراحتگاه برای سالمندان و کودکان و برپایی چادر جهت تست قند خون و فشار خون جز سایر خدمات راهپیمایان در روز ۲۲ بهمن است.

درخشان در پایان با اشاره به پوشش امدادی محل سخنرانی رئیس جمهور و VIP توسط سازمان امداد و نجات تصریح کرد: هم چنین تعدادی غرفههای فرهنگی با هدف معرفی فعالیتها ودستاوردهای جمعیت هلال احمر در روز ۲۲ بهمن برپا شده و حضور پرشور امدادگران و اعضای جمعیت هلال احمر نیز مشاهده خواهد شد.