پیرهادی: بخشی از جریان اعتدال آلرژی بیلبوردی دارند

به گزارشافکارنیوز،اعتراضات رسانه‌های اصلاح‌طلب به نصب بنرهایی با عنوان " عنایت آمریکایی " و توزیع پلاکاردهای مشابه در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن در حالی است که این روزها تمامی جریان‌های سیاسی و فکری داخل نظام بدون در نظر‌گیری خطوط سیاسی خود به یک صدای واحد در سراسر کشور تبدیل شده‌اند و همگی در مقام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته‌ای در آمده‌اند؛ تیمی که رهبر معظم انقلاب آنان را فرزندان انقلاب خطاب و در دیدار اخیرشان نیز بر تلاش‌های آنان برای خارج کردن حربه تحریم از دست دشمنان تأکید کردند.

همین موضوع اثبات می‌کند که رویکرد و پیام این تابلوها به هیچ وجه متوجه تیم مذاکره کننده کشور نبوده و بلکه بر خلاف تصور به دنبال تقویت و پشتیبانی از این تیم است. در کنار این، نباید فراموش کرد که مخاطب این پیام‌ها، دشمنان جمهوری اسلامی ایران هستند و این روند می‌کوشد تا به فرزندان انقلاب گوشزد کند که دشمنان انقلاب را دست کم نگیرند و به دنبال یک توافق خوب که تأمین کننده خواسته‌های کشور است، باشند.

این درحالی است که گزارش‌های رسانه‌های اصلاح‌طلب در این خصوص بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های بیگانه داشته و تعدادی از سایت‌های ضد انقلاب همصدا با این رسانه‌ها حملات هماهنگی را علیه سازمان بسیج شهرداری تهران انجام دادند.

محسن پیرهادی، عضو شورای شهر تهران‌ در واکنش به اعتراضات نسبت به بیلبوردهای ضد استکباری سی وششمین سالگرد پیروزی انقلاب گفت: اشتباه بزرگ اصلاح‌طلبان این است که فکر می‌کنند بسیج شهرداری از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران است، در حالی که این سازمان مستقل است و شهرداری تهران مسئولیتی در قبال این سازمان ندارد.

وی در ادامه با اشاره به نصب پوسترها و بنرهای عنایت امریکایی در سطح شهر تهران می‌گوید: این پوسترها بخشی از تاریخ حقیقی کشور ماست و کسی نمی‌تواند آن را انکار کند یا خدشه‌ای به این جنایات وارد کند، بنابراین ما به اقدام خود افتخار می‌کنیم.

پیرهادی سپس به موضوع توزیع پوستر «توافق ننگین مایه ذلت است» در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و ادامه داد: ما در این پوسترها هیچ حرفی را علیه دیپلمات‌های کشور نزدیم و معتقدیم که آنان فرزندان انقلاب هستند. حتی ما تصمیم داشتیم که تیم مذاکره کننده کشور نیز در جریان راهپیمایی این پلاکاردها را با خود حمل کنند تا دشمنان ما متوجه شوند که نزد هیچ کدام از ایرانی‌ها محبوب نیستند.

وی افزود: ما در این پلاکاردها به تبیین سخانان رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) پرداختیم. همان گونه که ایشان فرمودند: " بنده با توافقی که بتواند انجام بگیرد موافقم، البته توافق بد نه. امریکایی‌ها مکرر تکرار می‌کنند و می‌گویند ما معتقدیم که توافق نکردن، بهتر از توافق بد کردن است؛ بله، ما هم همین عقیده را داریم. ما هم معتقدیم که توافق نکردن بهتر است از توافق بد، توافقی که به ضرر منافع ملی است، توافقی که موجب تحقیر ملت بزرگ و با عظمت ایران است "،

وی تصریح کرد: حالا این اقدام سازمان بسیج شهرداری تهران به مذاق برخی خوش نیامده است. این عده همان‌هایی هستند که می‌کوشند با تحت فشار قرار دادن تیم مذاکره کننده، آنان را وادار کنند که به طرف‌های غربی امتیاز دهند. اصولا این جریان آستانه تحمل بسیار پایینی دارند و نه فقط در جریان این واقعه، بلکه در قضیه مذاکرات نیز به دنبال آن بودند که سریع‌تر به هر شیوه ممکن این مذاکرات را به پایان برسانند.

پیرهادی سپس به ماجرای جمع آوری بیلبوردهای «صداقت امریکایی» از سطح شهر اشاره کرد و گفت: متأسفانه جریان اصلاح‌طلب و بخشی از جریان اعتدال آلرژی بیلبوردی دارند و من نمی‌دانم که این آلرژی از کجا ناشی می‌شود. این در حالی است که امروز در سطح جامعه و نخبگان سیاسی می‌بینیم که سخنان بسیار غلیظ‌تر از آنچه که در این بیلبوردها تصویر شده بود، علیه آمریکا و غرب در جریان است.

پیرهادی در پایان با بیان اینکه تاکنون در همه رویکردها از تیم مذاکره کننده حمایت و قدردانی کردهایم، افزود: در طرف مقابل باید بگویم موضع این آقایان اصلا حمایت از تیم مذاکره کننده نیست و در واقع بیشتر به دنبال سیاسی کاری هستند تا طرف مقابل مذاکرات بتواند بدون دغدغه امتیاز لازم را مطالبه کند.