به گزارشافکارنیوز،بنابر اعلام وب‌دا، بنابراین گزارش دکتر هاشمی در سفر به عراق ضمن دیدار با وزیر بهداشت عراق و بررسی و پیگیری موضوع ریزگردها با مقامات بهداشتی کشور عراق، در اولین همایش گروه دوستی فعالان سلامت ایران - عراق سخنرانی خواهد کرد.

در پی امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های دارویی، بهداشتی و آموزش پزشکی ایران و عراق در دی ماه سال جاری که در سفر عدیله حمود حسین، وزیر بهداشت عراق به تهران و دیدار وی با وزیر بهداشت کشورمان به امضا رسید، مقرر شد راهکارهای عملیاتی کردن روابط راهبردی سلامت دو کشور بررسی شود.

بنابر اعلام وب‌دا، بنابراین گزارش دکتر هاشمی در سفر به عراق ضمن دیدار با وزیر بهداشت عراق و بررسی و پیگیری موضوع ریزگردها با مقامات بهداشتی کشور عراق، در اولین همایش گروه دوستی فعالان سلامت ایران - عراق سخنرانی خواهد کرد.

بنابر این گزارش؛ ملاقات روسای دانشگاههای علوم پزشکی دو کشور با حضور وزیر بهداشت ایران و عراق، بازدید از نمایشگاه دارو و تجهیزات پزشکی، بازدید از بیمارستان در حال ساخت نجف توسط ستاد عتبات، امضای اسناد تفاهمنامه و برنامه عملیاتی، ملاقات با مرجعیت عراق و زیارت عتبات عالیات از جمله برنامههای سفر دو روزه وزیر بهداشت کشورمان به عراق است.