به گزارشافکارنیوز،سردار ناصر اصلانی با اشاره به جزئیاتی از اجرای دو عملیاتی که به کشف شش کیلوگرم هروئین در غرب استان تهران انجامید اظهار داشت: در یکی از این عملیات‌ها، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهریار، در راستای اجرای طرح‌های کنترل محور مواصلاتی منتهی به شهرستان شهریار، گزارشی از یک خودروی حامل موادمخدر در مسیر خادم آباد به نصیر آباد به دست آورده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: پس از بررسی مقدماتی گزارش و اطلاعات واصله، ماموران پلیس موفق به شناسایی خودروی پراید مذکور در مسیر خادم آباد به نصیر آباد شدند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی این خودرو، ماموران اقدام به متوقف کردن آن کرده و بارزسی از خودرو پرداختند که در جریان بازرسی از آن توانستند ۴ کیلو و ۹۷۵گرم هروئین را از صندوق عقب این پراید در حالی که در ۴ بسته پلاستیکی جاسازی شده بود، کشف کنند.

اصلانی با اشاره به عملیات دیگر ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران که در شهر اندیشه انجام شد و اظهار داشت: در عملیات دیگری که در فاز یک شهر اندیشه رخ داد، ماموران پلیس به دنبال گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر که اقدام به نگهداری و فروش مواد مخدر می‌کرد، موضوع را در دست بررسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: در بررسی‌های اولیه اطلاعاتی مشخص شد که این فرد ۲۶ ساله فعالیت گسترده‌ای در خصوص توزیع مواد مخدر در شهر اندیشه دارد؛ ‌ از این رو ماموران پلیس مواد مخدر استان، در ادامه فعالیت‌های خود موفق به شناسایی محل اختفای شدند و در عملیاتی شبانه وی را در هنگام ورود به مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی در پایان در تشریح نحوه دستگیری این متهم خاطرنشان کرد: متهم زمانی که قصد ورود به مخفیگاهش را داشت، با دیدن ماموران پلیس، با سلاح سرد به آنها حملهور شد و ماموران به دنبال شلیک تیرهوایی موفق به دستگیری وی شدند و از بازرسی از خودروی متهم موفق به کشف یک کیلوگرم هروئین شدند.