تردد ۳۷ میلیون خودرو طی روزهای اخیر

به گزارشافکارنیوز،سردار حسین اشتری در حاشیه رزمایش اقتدار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خصوص برگزاری این رزمایش اظهار داشت: این رزمایش به دلیل آمادگی بیشتر همکاران پلیس ما در پایتخت انجام شد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز مأموران پلیس تهران بزرگ با افزایش گشت‌های سواره، موتوری و پیاده و همچنین با استقرار در تمامی محلات پایتخت سعی در ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم دارند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با سرقت در پایتخت با قوت بیشتری در سال آتی به کار خود ادامه خواهد داد به موضوع استفاده از پلیس افتخاری در طرح نوروزی پایتخت نیز اشاره کرد و گفت: گرچه تهران شهری مسافرفرست در ایام نوروز است و به همان نسبت از همکاران پلیس ما در ایام نوروز کم می‌شود ولی سعی بر آن است تا حداکثر استفاده را از پلیس‌های افتخاری در ایام نوروز ببریم و در استان‌های مختلف نیز این تعداد متفاوت است.

اشتری با بیان این‌که تردد در مرزها به نسبت روزهای گذشته با ایستایی کمتری همراه است، گفت: در روزهای اخیر سعی کرده‌ایم تا تسهیلات بیشتری را در مرزهای خاکی، هوایی و آبی برای مسافران در نظر بگیریم و از این رو در چند روز گذشته ایستایی کمتری در مرزهای خاکی دارند.

وی در پایان به ترددهای نوروزی در راههای کشور اشاره کرد و افزود: طی روزهای گذشته ۳۷ میلیون تردد خودرو در راهها و جادههای کشور انجام شده و آمار به دست آمده نشاندهنده آن است که میزان سفرهای نوروز ۹۴ نسبت به سال گذشته افزایش دارد. لذا امیدواریم مردم با رعایت قانون سفری خوش برای خود و دیگران رقم بزنند.