سونامی تغییرات مدیران ارشد در شهرداری تهران

به گزارشافکارنیوز،در جریان این مراسم محمود صلاحی، معاون پیشین برنامه ریزی توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران به عنوان ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران انتخاب شد. همچنین حجت الاسلام شهاب مرادی، رئیس پیشین سازمان فرهنگی و هنری شهرداری پایتخت طی حکمی به عنوان مشاور شهردار تهران منصوب شد.

ناصر امانی، قائم مقام پیشین معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا نیز طی حکمی جایگزین محمود صلاحی شد و از این پس مسئولیت معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری را بر عهده خواهد داشت.

همچنین علیرضا جاوید، شهردار پیشین منطقه چهار تهران به عنوان معاون فنی و عمرانی شهرداری پایتخت منصوب و جایگزین مازیار حسینی شد. مازیار حسینی طی حکمی به عنوان مشاور ویژه و مدیر پروژه فنی و عمرانی مصلی بزرگ تهران منصوب شد.

در ادامه پژمان پشمچی زاده به عنوان معاون معماری و شهرسازی شهرداری تهران و نادری، معاون پیشین معماری و شهرسازی نیز به عنوان مشاور شهردار تهران و مدیر پروژه بوستان بزرگ ولایت منصوب شد.

براساس این گزارش قدرت الله گودرزی، مدیرعامل پیشین فروشگاه های زنجیره ای شهروند طی حکمی به عنوان معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران و دادوش هاشمی، معاون پیشین مالی و اقتصاد شهری نیز به عنوان مشاور شهردار تهران از این پس فعالیت خواهند کرد.