تهران گرم می‌شود

ابه گزارشافکارنیوز،مین‌حسین نقشینه در تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی کشور گفت: بیشتر مناطق کشور جوی آرام دارند و مناطق جنوب غرب کشور مانند استان‌های خوزستان و ایلام از بعداز ظهر امروز افزایش ابر همراه با رگبار و رعد‌وبرق را شاهد خواهند بود.

وی افزود: همچنین فردا سامانه بارشی از سوی جنوب غرب و غرب به کشور وارد می‌شود و به تدریج به شمال غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی کشیده می شود که باعثرگبار و رعدوبرق می شود. این سامانه تا آخر وقت پنج‌شنبه به مرکز و شمال شرق کشیده می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز جمعه در زاگرس مرکزی، سواحل غربی خزر، مرکز و شمال شرق کشور بارندگی خواهیم داشت. همچنین خلیج فارس امروز مواج است.

نقشینه درباره آخرین وضعیت آب و هوایی استان تهران گفت: بیشینه دمای تهران صبح امروز ۲۰ درجه بود و آسمان این استان صاف تا کمی ابری است. همچنین فردا بعدازظهر آسمان تهران نیمه ابری است و در پاره‌ای از نقاط بارندگی پراکنده وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: هوای تهران از فردا گرم می‌شود و در روز پنجشنبه ۲ درجه و در روز جمعه ۲ درجه دیگر افزایش دما داریم.

وی افزود: دیروز شهر زابل با ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین شهر کشور و شهرهای سراب و سقز با دمای منفی ۳ سردترین شهرهای کشور بودند.