خبرخوش برای بازنشستگان فرهنگی

به گزارش افکارنیوز، علی‌اصغر فانی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به پرداخت بخشی از معوقات بازنشستگان فرهنگی تا ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی ۹۵ ۹۴ باقی‌مانده معوقات مذکور پرداخت می‌شود.

وی در ادامه افزود: اگر مسئولان صادق باشند و اعتماد مردم را جلب کنند این اعتماد موجب همدلی و هم‌زبانی می‌شود.

فانی وزارت آموزش و پرورش را میراث‌دار ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و پنج هزار شهید معلم فرهنگی دانست و بیان کرد: شهیدان رجایی و باهنر در راس شهدای آموزش و پرورش هستند.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر نیز در جلسه مذکور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش را فردی اخلاق‌محور و پیگیر توصیف کرد و گفت: نگاه ویژه رئیس جمهور و وزرا موجب ارتقای اعتبارات ۲.۵ برابری گیلان نسبت به دیگر استان‌ها در این سفر شده است.

محمدحسین قربانی بر پرداخت معوقات بازنشستگان فرهنگی تاکید کرد و افزود: طبقه‌بندی و صدور احکام فرهنگیان، پرداخت حق‌التدریس فرهنگیان و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام استانی از جمله انتظار مردم گیلان از رئیس جمهور است.

حسین اسماعیلیان فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه حضور کاروان تدبیر و امید نقشه راه توسعه گیلان را رقم می‌زند، اظهار کرد: گیلان بهشتی گمشده محسوب می‌شود و شهر آستانه‌اشرفیه یکی از شهرهای این بهشت است.

دیدار با آیتالله محمدعلی امینیان نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، حضور در گلزار شهدا و زیارت حرم آقا سید جلالالدین اشرف (ع) از برنامههای سفر علیاصغر فانی وزیر آموزش و پرورش به آستانهاشرفیه بود.