به گزارشافکارنیوز،مدتی قبل مردی نزد پلیس پایتخت رفت و گفت که همسرش به او خیانت کرده است. او فیلمی در اختیار ماموران قرار داد که اظهاراتش را تایید می‌کرد. با این شکایت، مأموران همسر وی را دستگیر کردند. زن جوان که با دیدن فیلم و شکایت همسرش حسابی شوکه شده بود مدعی شد که این فیلم جعلی است. او اصرار داشت که به همسرش خیانت نکرده و همه اینها به‌خاطر ذهن بیمار اوست.

در شرایطی که زن جوان منکر خیانت به شوهرش بود، کارشناسان دادگستری به بررسی فیلمی که شاکی ارائه داده بود پرداختند و معلوم شد که گفته‌های زن جوان حقیقت دارد و این فیلم جعلی است. وقتی حقیقت افشا و معلوم شد مرد جوان به دروغ سعی داشته همسرش را خیانتکار جلوه دهد، این بار زن جوان به طرح شکایت از شوهرش پرداخت و در نهایت مرد فریبکار با دستور قاضی بازداشت شد.

تحقیقات از مرد ۳۴ساله که رفتار عجیبی داشت شروع شد و او گفت: مدتی قبل با وجود داشتن یک فرزند دختر با همسرم دچاراختلاف شدم. همسرم خانه دیگری گرفت و از پیش من رفت. دخترم هم گاهی پیش من بود و گاهی نزد همسرم. چند وقت پیش متوجه شدم یکی از آشنایان همسرم به آمریکا رفته است. از آن زمان ترس عجیبی به جانم افتاد. مرتب با خود می‌گفتم مبادا همسرم یک روز بدون اینکه به من بگوید از ایران فرار کند و دخترم را با خود به آمریکا ببرد. برای همین تصمیم گرفتم با تهیه فیلم جعلی، عنوان کنم که همسرم به من خیانت کرده تا از این طریق حضانت دخترم را بگیرم که بعد از آن بدون اجازه من نتواند او را حتی از تهران خارج کند. اما فکرش را نمی‌کردم که در نهایت خودم گرفتار شوم.

پس از اقرار مرد جوان به تهیه فیلم جعلی، قرار بازداشت موقت برای وی صادر شد. این درحالی بود که همسر وی اعلام کرد که او دچار بیماری شدید افسردگی است. او گفت که در این مدت به این امید که شوهرش خوب می‌شود و به‌خاطر دخترش حاضر به طلاق نشده و بارها از او خواسته تا خود را درمان کند اما مرد جوان اهمیتی نداده و به تازگی شک و بدبینی هم به سراغش آمده است.

مرد جوان با دستور قاضي به پزشكي قانوني معرفي شد تا سلامت رواني وي مورد بررسي قرار گيرد.