دوستی: جنبه سیاسی به شورا ندهیم

به گزارشافکارنیوز،اسماعیل دوستی در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکرات پیش از دستور اظهار داشت: از کمیسیون فرهنگی شورا برای برگزاری مراسم و تقدیر از معلمان و کارگران تشکر می‌کنم.

وی افزود: روز یکشنبه گذشته در جلسه غیرعلنی شورای اسلامی شهر تهران بحثعادی بین بنده و شخص دیگری از اعضای شورای شهر صورت گرفت و این مباحثهمیشه در شورا بوده است که دوست نداشتیم این اتفاقات منعکس شود ولی روابط عمومی شورا آن را انعکاس داد که در جلسه روز یکشنبه گذشته آقای مختاباد در این خصوص تذکری را دادند و دیگر بنده به ‌آن نپرداختم ولی شبکه خبر دیروز به این موضوع پرداخت و یکی از اعضای شورا مطالبی را مطرح کرد که ظلم به بنده و اسلام است در صورتی که در جلسه روز یکشنبه قرار شد بعضی از مسائل به بیرون انعکاس داده نشود و به شورا جنبه سیاسی ندهیم ولی به این مسائل پرداخته شد.

وی ضمن انتقاد سیمای جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: از آقای سرافراز رئیس صدا و سیما درخواست می‌کنم که این خبر را ببیند و خود از این خبر برداشت کنند که انتشار آن به نحو شورا بوده یا به ضرر.

دوستی با اشاره به اینکه یک عده‌ای نمی‌خواهند به سمت کارآمدی پیش بروند، گفت: ۳۱ نفر عضو شورای شهر تهران به عنوان خواهر و برادر مسائل تهران را پیگیری می‌کنند و با تعاملی که با شهردار دارند ویترین خوبی ارائه دادند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: بنده سرباز نظام و امروز سرباز ولایتم و از صدا و سما تشکر می‌کنم چرا که صحبت‌های تمامی اعضای شورا را منتشر می‌کند ولی سیما به ۱۴ نفر از اعضای شورای شهر توجهی نداشته است و در برنامه‌ها از این افراد دعوتی نمی‌شود ولی بعضی از دوستان را حتی در خنده‌وانه و هندوانه نیز دعوت می‌کنند اگر دعوت نمی‌کنید تضعیف هم نکنید.

در ادامه اسماعیل دوستی به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و گفت: ما یک گروهی را برای مذاکره با دشمن فرستاده‌ایم ظریف، عراقچی و صلاحی بیشتر اصولگرا هستند تا اصلاح‌طلب؛ هر کدام از آنها مواضع روحانی را پذیرفته‌اند و دارند برای جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند.

وی گفت: در شبکه خبر یک نفر را آورده‌اند که به مذاکرات هسته‌ای بپردازد که ممکن است در زمان جنگ حتی متولد نشده باشد، همه دلواپسند و دلواپسان تنها نیستند ولی بهتر است یک اتاق فکر درست کنیم و گروه مذاکره‌کننده را تقویت کنیم و به آنها پیشنهاد ارائه دهیم.

دوستی گفت: در نهایت یک روز از آقای سرافراز دعوت کنیم به شورای شهر بیاید و مسائل را به وی بگویید.