اقدام بی‌شرمانه برای هتک حیثیت همکلاسی‌

به گزارشافکارنیوز،رئیس پلیس فتا فارس در تشریح این خبر گفت: فردی با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس مدعی شد شخصی با ساخت صفحه ای در شبکه اجتماعی فیس بوک و با قرار دادن شماره تلفن همراه وی به همراه تصاویر و مطالب غیر اخلاقی علاوه بر هتک حیثیت موجب ایجاد مزاحمت های متعدد تلفنی و سلب آرامش وی شده است.

سرهنگ " سید موسی حسینی " ادامه داد: همچنین شاکی در اظهارات خود بیان نمود از طریق ایمیل ناشناسی پیام های تهدید آمیز برای وی ارسال می شود که در این راستا به کسی مظنون نمی باشد و خواستار رسیدگی به پرونده خود شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم عملیاتی پلیس فتا جهت شناسایی متهم یا متهمان تشکیل شده که در ادامه کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی متهم شدند.

سرهنگ " حسینی " گفت: متهم که هیچ گاه فکر نمی کرد روزی توسط پلیس شناسایی شود، مردی ۳۲ ساله و همکلاسی شاکی می باشد که در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه ای شد اما در ادامه با دیدن مستندات دیجیتال به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را انتقام گیری اعلام کرد.

رئيس پليس فتا فارس افزود: يکي از مواردي که باعث مي شود متهمان اين فضا را به عنوان يک فضاي مناسب جهت انجام اعمال مجرمانه خود انتخاب کنند، اين است که گمان مي کنند هيچ گاه شناسايي نمي شوند.