سرقت مردان شیاد با لباس پلیس راهور

به گزارشافکارنیوز،فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: ماموران کلانتری گلدشت هنگام گشت زنی مشاهده کردند یک دستگاه سمند با پلاک مخدوش، مسیر یک دستگاه خودرو ال ۹۰ را مسدود کرده و سرنشین آن با لباس پلیس راهور و در دست داشتن تابلو ایست در حال بررسی مدارک راننده خودرو است.

سرهنگ بهادر اسماعیلی ادامه داد: راننده و سرنشین خودرو سمند به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کردند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، خودرو متوقف و راننده دستگیر اما سرنشین خودرو متواری شد.

وی افزود: در بازرسی از خودرو، دو قبضه سلاح کلت کمری پلاستیکی، یک بسته ۱۰۰ عددی دستبند پلاستیکی، اسپری فلفلی، تعدادی مدارک خودرو، تعدادی کارت شناسایی و گواهی نامه اشخاص و تعدادی کیف زنانه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز با بیان اینکه متهم به کلانتری انتقال و تاکنون در تحقیقات اولیه به سرقت یک دستگاه خودرو پراید اعتراف کرده است، گفت: با تلاش مأموران، همدست این سارق نیز با یک برنامه ریزی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ اسماعیلی از شهروندان خواست در مواجهه با این گونه مسایل هویت واقعی افراد را بررسی کنند و از آنان بخواهند تا کارت شناسایی خود را ارائه دهند.