پاسخگویی ربیعی درباره کوتاهی تعاونیهای مسکن مهر / جیب مردم خالی
گروه اجتماعی

- نماینده رشت در مجلس گفت: علی ربیعی باید در خصوص کوتاهی های صورت گرفته از سوی تعاونیهای مسکن مهر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعتراضات مردم در این زمینه پاسخگو باشد.

جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگارافکار نیوزبا اشاره به سوال خود از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: این سوال در خصوص کوتاهی های صورت گرفته از سوی تعاونیهای مسکن مهر وزارتخانه مذکور است که وزیر باید با حضور در مجلس در این زمینه پاسخگو باشد.

وی افزود: اکثرتعاونیهای مسکن مهر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تعهدات خود عمل نکردند و به رغم دریافت پولهای زیاد از مردم، هنوز به وعده های داده شده عمل نکردند.

نماینده رشت در مجلس با بیان اینکه تعاونیهای مذکور جیب مردم را خالی کردند، اظهار داشت: سوالم از وزیر این است که آیا تعاونیهای مذکور زیر نظر این وزارتخانه هستند یا خیر؟ اگر هستند چرا به وعده های داده شده عمل نمی کنند و چرا مردم مکررا از عملکرد آنها انتقاد و اعتراض دارند؟

کوچکی نژاد در همین رابطه به وجود ۱۸ هزار واحد مسکونی مسکن مهر در حوزه انتخابیه خود اشاره کرد و اظهار داشت: متاسفانه مردم از مسئولین امر راضی نیستند و با مراجعه به ما اعلام می کنند که آقایان به وعده های داده شده عمل نمی کنند.
وی افزود: وزیر تعاون باید پاسخ قانع کننده ای در این زمینه داشته باشد و اینجانب بعنوان نماینده مردم پیگیر حقوق مردم هستم.