دزدی برای ازدواج با دختر ثروتمند

به گزارشافکارنیوز،چندی پیش مردی که صاحب یک بنگاه املاک بود به دادسرای ناحیه ۵ تهران رفت و در شکایتی به ماموران گفت: پسری که چند وقت بود برایم کار می کرد با سرقت ۴۰ میلیون تومان پول پیش یکی از خانه های اجاره ای فرار کرده است.

با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.

در ادامه با ردیابی های پلیسی پسر جوان شناسایی و دستگیر شد و در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود گفت: یک سال پیش از طریق آگهی روزنامه در یک بنگاه املاک مشغول به کار شدم. صاحبکارم مرد خوبی بود و خیلی زود به من اعتماد کرد. تا جایی که تمام حساب و کتاب بنگاه را به من سپرده بود. حتی کلید گاوصندوق هم دست من بود. تا اینکه از چند ماه پیش با دختری آشنا شدم و از همان لحظه اول به شدت به او علاقه مند شده و تصمیم گرفتم تا با وی ازدواج کنم.

متهم ادامه داد: وقتی دوستی ام با این دختر شروع شد متوجه شدم که او دختر ثروتمندی است. او در یک خانواده پولدار به دنیا آمده بود و همیشه در رفاه کامل بود، به همین دلیل برای بدست آوردن وی مجبور بودم تا خودم را از لحاظ مالی هم سطح او کنم. خجالت می کشیدم که به او بگویم وضع مالی خانواده ما خوب نیست و در یک خانه اجاره ای زندگی می کنیم. از همان روز اول مجبور شدم به او دروغ بگویم و تظاهر کنم که پسر پولداری هستم. برای اینکه ادعای خود را ثابت کنم به یک خودروی مدل بالا نیاز داشتم. من هیچ پولی نداشتم به همین دلیل برای اینکه بتوانم از او خواستگاری کنم تصمیم به دزدی گرفتم.

وی افزود: وقتی مرد مستاجری برای اجاره یک خانه ۴۰ میلیون تومان به عنوان ودیعه پرداخت کرد، وسوسه شدم تا آن پول را بدزدم. به همین دلیل با دزدیدن این پول و بخشی از پولهای گاوصندوق، مغازه را بسته و متواری شدم. با این پول یک خودروی مدل بالا خریدم و با همان خودرو به خواستگاری دختر مورد علاقه ام رفتم.

با اعتراف این پسر وی با قرار قانونی روانه زندان شد.