یک مقام مسئول: می‌دانیم آبروریزی است!

به گزارش افکارنیوز، جشنواره تابستانی جزیره کیش از ابتدای هفته آینده و با پایان ماه مبارک رمضان آغاز می شود و گردشگران می توانند در این جشنواره علاوه بر بهره مندی از برنامه های مفرح، از جوایز روزانه یک دستگاه خودرو، تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی خرید و همچنین جایcه ویژه کارت هدیه تا سقف ۱۰ میلیون تومانی برخوردار شوند.

همچنین با تصمیم مدیران سازمان منطقه آزاد کیش، امسال رالی جایزه بزرگ کیش نیز در دل جشنواره تابستانی این جزیره برگزار می شود که طی آن خانواده ها با ماشین های شخصی خود به جزیره کیش سفر می کنند. برنامه ریزی خانواده ها باید به گونه ای باشد که پس از انجام مراحل ثبت نام دربازه زمانی اول مرداد تا ۲۰ شهریور به کیش سفر کنند.

نام نویسی برای شرکت در رالی تور تابستانی کیش از خرداد آغاز شده است وعلاقمندان می توانند با مراجعه به سایت rally - kish. ir یا famirally. ir ویا ارسال عدد ۵۲۷ به سامانه پیامکی ۶۱۲۲ برای ثبت نام در رالی تورجایزه بزرگ کیش اقدام کنند.

تا اینجای کار، طبق معمول هر ساله، خبرهای مربوط به این جزیره زیبا و پر رونق، توسط معاون گردشگری کیش اعلام شده است اما در نشست خبری محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش نکات عجیب و جالبی به چشم می خورد که در رسانه های مشهور نیز اشاره ای به آن نشده است اما صبحانه با دریافت فایل صوتی اظهارات این مقام مسئول، مهمترین نکات آنرا منتشر می کند.

بر اساس اعلام رسمی معاون منطقه آزاد کیش، قرار است به برنده رالی جزیره، یک دستگاه لودر به قیمت تقریبی ۳۸۵ میلیون تومان از طرف شرکت هپکو اهدا شود. بر همین اساس، این رالی با شعار بسیار جالب و خلاقانه «با یک خودرو به کیش بیایید و با یک خودرو و لودر به شهرتان بروید» نامگذاری شده است!

خدایی همچنین درباره جوایز جشنواره تابستانی کیش اضافه کرد: علاوه بر جوایز نقدی و غیرنقدی بازارها، با دستور مهندس مونسان رییس سازمان منطقه آزاد کیش، هر شب یک پراید به عنوان جایزه به گردشگران کیش اهدا خواهد شد!

معاون گردشگری کیش که از جمله متخصصان حوزه گردشگری محسوب می شود، در ادامه سخنان خود با اعترافی صادقانه اعلام کرد: «البته ما به آقای مونسان گفته ایم که دادن پراید، آبروریزی است ولی ایشان گفت این کار را انجام دهید!»

حال با این توضیحات مشخص نیست خالق این تصمیمات خارق العاده در جزیره کیش کیست و در منطقه ای که بهترین خودروهای روز دنیا وجود دارند، پراید که نه خودروی ملی محسوب می شود و نه وسیله نقلیه موجود در کیش، چگونه به عنوان هدیه توسط مسئولان منطقه آزاد کیش انتخاب شده است؟

راستی اگر این پرایدها در کیش تحویل می شوند، شرایط خروج این خودرو از یک منطقه آزاد و حمل آن به شهر مورد نظر چگونه است؟ آیا اصلا پرایدی در کیش وجود دارد که هدیه داده شود؟ شاید هم حواله یک دستگاه پراید به برنده داده می شود تا کیش پس از سالها صدرنشینی در جدول لوکس نشین های کشور، ترجیح دهد نام خود را با هدیه های لودری و پرایدی عجین و تبلیغ کند!