جریمه رانندگان سرویس مدارس غیر مجاز

به گزارشافکارنیوز،میثم مظفر مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران در مراسم رونمایی از برچسب سرویس مدرسه گفت: رانندگانی که به دنبال اخذ مجوز تاکسیرانی می‌باشند می‌باست متاهل باشند، ضمن آنکه زنان سرپرست خانوار هم می توانند راننده تاکسی شوند و در صورتی که عدم سوءسابقه کیفری و محکومیت و محرومیت‌هایی که منجر به عدم صلاحیت شود، مجوز داده می‌شود. در همین خصوص از رانندگان ناوگان تاکسی‌رانی تست سلامت چه از نظر جسمی و روانی گرفته می شود.
وی در ادامه افزود: بحثداشتن معاینه فنی، مجهز بودن به وسایل ایمنی از شروط ورود به ناوگان تاکسیرانی است.

مظفر بیان کرد: رانندگانی که تاکنون دوره‌های آموزشی لازم را طی نکرده‌اند می‌بایست برای اخذ مجوز سرویس مدارس دوره‌هایی که در ۳ سرفصل است بگذارنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، ‌بیان کرد: در هفته‌های آغازین مهر ماه یک طرح ضربتی نظارت میدانی داریم که در این طرح با آن دسته از رانندگانی که بدون مجوز اقدام به جابجایی دانش‌آموزان می‌کنند برخورد خواهد شد و پلیس نیز نسبت به جریمه این دسته از رانندگان اقدام خواهد کرد.

مظفر در پایان گفت: از والدین دانشآموزان درخواست می کنیم سرویس مدرسهای که برای فرزندشان در نظر گرفتهان حتما دارای برچسب سرویس مدرسه باشد و در صورتی که از رانندگان سرویس مدارس شکایتی دارند میتوانند با سازمان تاکسیرانی در میان بگذارند و با این دسته از رانندگان برخورد شود.